Underbara barn

Min underbara Emilia sitter i solen och funderar lite.


Kommentarer
Postat av: Monkan

Ah, precis som jag brukar göra med snörena till mina solhattar ;-) Fint porträtt, så söt hon är.



Tack för din kommentar till min "försenad"-bild för ett tag sen. Efter det som hände med ett tåg igår så känns det som att jag kom lindrigt undan med mina 6 och en halv timmes försening...



Aha, ny som bloggare, men du har säkert redan märkt att fotobloggande är vanebildande och superkul :-)



Snygg bild och tolkning av Försenad och din triss på Avvikande är ju urläcker och genialisk. Färgglada objekt som är helt avvikande mot sin bakgrund och så den ytterligare förstärkning med färg mot svartvitt. Ursnyggt helt enkelt.

2010-07-14 @ 22:31:11
URL: http://fotobunten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0